Kaj ste spregledali, pa recimo, da ne bi smeli
Pregled slovenskih in tujih medijev: zgodbe startupov, novice iz podpornega okolja, poslovne priložnosti…
Trženje
Ko se startup najde trg in stranko za svoj proizvod, se mora osredotočiti predvsem na trženje. Pred tem izzivom je tudi startup Marg, ki je ravno pretekli teden prenovil celotno podobo svoje oblačne rešitve za učinkovitejše timsko delo BCSocial. Kako naj se startup loti marketinga, kako preskok iz faze iskanja ujemanja trga in rešitve na rast števila uporabnikov vpliva na tarčno stranko ter kako uspešno spremeniti trženje si preberite v članku Intervju: BCSocial odhaja, Četrta pisarna prihaja.
Optimizacija
Rešitev za optimizacijo ogrevalnih sistemov, za katero stoji podjetje i13tech, je na zaključnem dogodku pospeševalniškega progama start:cloud osvojila prvo mesto. Program sicer organizirata Hekovnik in Simobil, tokrat pa se je v pospeševalniku kalilo 24 startupov. Več v članku »Rešitev za optimizacijo ogrevalnih sistemov prepričala žirijo start:cloud 2014«.
Investicija
Ravno danes so v berlinski pospeševalnik Axel Springer plug and play prvič stopili člani ekipe izza »slovenskega AirBnB za luksuzne domove za starejše« LinkedAge. Slednji je sicer del podjetja Socionet, ki je znano predvsem po spletni rešitvi za prevoze na letališča Go:opti. Že pretekli teden pa so iz ekipe LinkedAge sporočili, da so prejeli investicijo vlagatelja Enriqueja Posnerja. Več v članku »V »AirBnB za domove za seniorje« je vložil Enrique Posner«.
Nemčija
Prve korake v nemškem pospeševalniku ProSieben Sat1 pa je že v septembru naredila tudi ekipa Eurosender, ki je razvila spletno platformo za cenejše pošiljanje paketov znotraj Evropske unije. Eurosender združuje povpraševanje različnih interesentov in jih v paketih prodaja kurirskim službam, kar posledično omogoča cenejše pošiljanje za njihove stranke. Več v članku »Eurosender se bo kalil v nemškem pospeševalniku ProSieben Sat1«.
Izvor
V podjetju Prospeh so razvili rešitev OriginTrail, ki omogoča posamezniku slednje poti prehrambnih izdelkov od proizvajalca pa vse do končnega kupca. V podjetju so sicer trenutno osredotočeni predvsem na mesne in mlečne izdelke, v Sloveniji pa njihov sistem že uporabljajo v Mlekarnah Celeia. Več v članku »S sistemom OriginTrail bodo prehrambna podjetja lahko dokazala izvor izdelkov«.